Zarządzanie pracownikami w SAP Fieldglass
SAP Fieldglass Manager Hub to mobilna aplikacja na Androida, która umożliwia użytkownikom zarządzanie pracownikami i procesami rekrutacyjnymi w systemie SAP Fieldglass. Aplikacja pozwala na dostęp do pulpitu My Workers, umożliwiając wykonanie najczęściej używanych czynności, takich jak zarządzanie ogłoszeniami o pracę, poszukiwaniem kandydatów, zleceniami pracy oraz pracownikami, z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Użytkownicy mogą również przeglądać i zatwierdzać arkusze czasu oraz wydatków, co zwiększa efektywność zarządzania zespołem.
Aplikacja oferuje szereg kluczowych funkcji, w tym możliwość zatwierdzania lub odrzucania zadań, tworzenia ogłoszeń o pracę, a także skracania listy kandydatów i umawiania spotkań rekrutacyjnych. Użytkownicy mogą również zatrudniać pracowników oraz wprowadzać zmiany w zleceniach pracy. Aby korzystać z danych biznesowych w SAP Fieldglass Manager Hub, użytkownik musi być zarejestrowanym użytkownikiem rozwiązania SAP Fieldglass z aktywowanymi usługami mobilnymi przez dział IT.